یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

سال نو مبارک

سلام به همه ی دوستای گلم 

خوبین؟ 

سال نوی همگی مبارک 

باید بگم دو روزی هستش که نتم وصل شده...  

تنبلیم و هجوم مهمونا باعث شده نتونم بنویسم 

خیلی چیزا دارم برای گفتن 

میام... خیلی زود 

برام دعا کنید 

همتون رو دوس دارم 

نظرات 9 + ارسال نظر
jojo جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:07

salam etefagi omadam inja baram jalebe chera tanha dost dashti to listet addam kon beharfim be nazar adame jalebi miay

حمید شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:08

سلام خواهر خوشکلم من هم امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای عمرت را سپری کنی

سلاممممممممم داداش گلمممممم
خوبی؟
وای داداشی جونم عکستو دیدم... ماشاالله خوش تیپیا!!!!(بزنم به تخته)
داداشی جونم یه عالمه کارت دارم....
اگه فرصت کنم خبرت میکنم
دوست دارم داداشی جونم

رزاز شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:59 http://www.mohasseljonoob.blogfa.com

قربونت عزیزم

خانمی و آقایی عاشقش یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 http://eshghneveshte89.blogfa.com

چرا نمینویسی گلم؟

دخترک دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:16

گلم عیییییییییییییدت مبارک !!
ان شاالله امسال بهترین سال عمرت باشه یه دنیا بوس !!

مرسی عزیزم
تو هم همینطور
میام پیشت
دوستت دارم
بوسس

به امید دیدار یک سمیرا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:01 http://yadolahi.blogfa.com

چون تو هم سمیرائی بیا و برام نظر بنویس

بذار ع ع ع ع ع ع ع ا ا ا ا ا ا ا ا ش ش ش ش ش ش ق ق ق ق ت ت ت ت بمونم

حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم

بذار تو فرض محالم با تو باشم تا بمیرم

بذار عاشقت بمونم

بدار عاشقت بمونم

بذار عاشقت مونم

حالا که همش تو رویاس نذار دلتنگت بمونم

مرگ بیداری برا من

اینو خیلی خوب می دونم

بذار عاشقت بمونم

بذار عاشقت بمونم

بذار عاشقت بمونم..

مرسی که پیشم اومدی
امیدوارم شمام سمیرای خودت رو پیدا کنی
میام پیشت
بذار عاشقت بمونههههههههه

قاسم سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:53 http://tarannom-gh.blogfa.com/

سلام دوست عزیز.....
من قاسم داداش کوچیکه الناز خانم هستم ....
خیلی وقته ازش خبری ندارم ...اومدم سراغشو از شما بگیرم ..که حالش چطوره ...
دیگه به ما سر نمیزنه ...سلام مارو بهش برسون ...بگو بی معرفت بچه های وبش چشم براهشن ...

دوست خوبم از ته قلبم برا شما هم آرزوی خوشبختی دارم امیدوارم سالیان سال در کنار هم
با خوشی زندگی کنین . توکلت به خدا باشه و بهش ایمان داشته باش چون دست به زیباترین عملی زدی که خداوند بارها بهش سفارش کرده ...

سلام دوست خوبم
دوستای النازی برای من خیلی با ارزش هستن
میام وبتون و میگم بهتون
مرسی که اومدین
ممنون دوست خوبم

ریحووون سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:19

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای محشره تبریک میگم!!!!!!!!خواستم بت بزنگم گفتم سرت شلوغه!!!! امسال یه ساله بی نظیره امیدوار تا پایان همین طور باشه !!! کی لی لی لی لی.....

سلام ریحون جونم
عسلم به خدا فرصت نمیکنم باهات تماس بگیرم
اما قول میدم تو اسرع وقت بزنگ بهتت
راستی عروسی دعوتت کنم میایاااااااااااااااااااااااا
بوسسسسسسسسسس

مینا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:16

سلام سمیرا جونم.

وای اصلاً باورم نمیشد!!!

یعنی کفیدم در حد ِ گولا گولا...

از صمیم قلبم بهت تبریک میگم عزیزم.

واست آرزوی خوشبختی میکنم عزیزم.

بوس بوس.

سلام عزیزم
قربونت برممممممم عسیس دلم
مرسییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد