یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

تولدم پیش پیش مبارک!!!

سلام

خوبین همگی؟؟؟؟؟؟؟؟

راستش این چن وقته خیلی حرفا داشتم برای گفتن........... اما تنبلی مانع از نوشتنم شد! و شاید بی برنامگی!!!!!

فقط همینو بگم که سمیرا خانومممممممم دیگه داره بزرگ میشه و نصف عمر مفیدشو کرده!.... بعله بنده شنبه یا همون جمعه شب ساعت 11:30 یا 12 میشم 25 سالهههههههههههههههههههههههههه

هوراااااااااااااااااااا

به همین راحتی بزرگ شدم و خودم نفهمیدم!!!!! همیشه از 25 سالگی یه ترسی داشتم..... حالا میخوام تجربه اش کنم

چه سخت باشه چه راحت من میتونمممممممممممممم

میام با کلی خبر


نظرات 3 + ارسال نظر
شکوه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:23 http://www.shdl.ir

تولدت مبارک سمیرا خانوم

خاطره شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:15 http://asbabkeshi.persianblog.ir/

سلام عزیزم تولدت مبارک...چرا گفتی نصف عمر مفید ؟ 25 سن کمیه..
سایت پسر گلتو آپدیت نمی کنی؟

یک مادر دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:31

سلام عزیز دلم
تولدت مبارک
صد سال زنده باشی گلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد