یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

شروع تازه

سلام

منم یه آدم بی هویت.البته تو نت.تو دنیای روزمرم یه هویت خیلی معلومی دارم که همه منو با اون می شناسن.ولی دلم نمی خواد تو دنیای مجازی کامپیوترم کسی منو بشناسه.دلم میخواد هرچی می خوام بگم.می خوام حرفامو کامل بزنم بدون هیچ دغدغه ای،بدون هیچ واهمه ای از شناخته شدن.می خوام درد و دلامو بگم.دیگه خسته شدم از بس سانسور شده کارامو انجام دادم .

خسته شدم از بس تو وبای دیگم منو شناختن.تمامه فک و فامیلامون ریختن تو وبم.خوب آدم مجبور می شه حرف دلشو با سانسور بگه.به خدا خسته شدممممممممممممم

می خوام فقط برای خودم بنویسم.می خوام هر وقت خواستم بیام بنویسم.نمی خوام محدود باشم به حرفای دیگرون.می خوام دغدغه های روزانمو بنویسم تو اینجا.می خوام خاطرات نه چندان مهممو بنویسم تا بعدها بیام بخونم.شاید یه درسی گرفتم.

می خوام بعدنا که اومدم خوندمشون بفهمم تو این سن و سال چیا منو آزار می داد.می خوام بعدها این وبمو به چیلدرنام نشون بدم تا شاید از استرس های روزمرشون کم تر بشه.می خوام بدونن که من چطوری بزرگ شدم و تجارب خودمو چطوری کسب کردم

می خوام به خودم کمک کنممممممممممممممممممممم

می خوام خستگی هام رو کمتر کنم.می خواممممممممممممممممممممممممممممممممم همه چیرو به دست زمانه بدم

می خوام بدون هیچ ترسی از لو رفتن همه چیزمو بگم

مثل اینکه من همه چی می خواممممممممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
iutab چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:04 http://iutab.com

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
سیستم تبادل پیوند یوتاب در زمینه تبادل پیوند هوشمند با وبلاگها و وبسایتها مبتنی بر پایه تبادل پیوند دوطرفه و ویژه راه اندازی گردید
از شما دوست عزیز هم دعوت بعمل می اید تا با ما تبادل لینک نمایید
برای اینکار شما نیاز به تایید و مکاتبه و دردسرهای معمول را ندارید
به وبسایت ما آمده و روی تبادل لینک کلیک نمایید و لینک خود را در عرض کمتر از چند ثانیه ثبت و مشاهده کنید
البته از قبل می بایست ما را لینک کرده باشید
لطفا توجه کنید که در پایان لینکی که به ما میدهید اسلش / درج نگردد
این سیستم را با لینک باکس اشتباه نگیرید! این سیستم با مطالعات ویژه و با استفاده از پیوندبازخود از خوردی نامتقارن کار می کند به گونه ای که بهترین بازده را در موتورهای جستجو و بخصوص گوگل خواهد داشت
اولویت قرارگیری لینکها بر حسب زمان ثبت است پس هرکس زودتر لینک خود را ثبت نماید جایگاه بالاتری را در اختیار میگیرد این مورد را حتی مدیریت سیستم هم نمیتواند تغییر بدهد! که در نوع خود بینظیر است
منتظر شما هستیم
موفق و پاینده باشید

سامانه پیامک جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php شماره تماس 09125063543 با تشکر میدا

ای بابا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد