یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

جوابیه!

سلام ناراحت نشیدا اما شماکه اینقد دم از فرهنگ میزنی سر تاسر نوشتتون پر از توهینو فحش بود نمیدونم والا.ولی کلا صبر خوبه.گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی.
هیشکی بی دلیل با یکی دشمنی نمیکنه شما هم به جای اینکه بشینی گوش کنی بگرد دلیلشو پیدا کن و اونو ریشه کن کن.با آرزوی موفقیت و شادیایا بیشتر واستون.
 

اینو یکی برام نوشته بود اما جواب من به این کامنت:::::::: 

من نوشته هام پر فحش بود ؟!؟!؟‌اگه اینطوره باید بگم من هیچ وقت این حرفا رو به زبون نمیارم...... هیچ وقتتتتتتتتتتتتت........ اینجایی که میبینی مینویسم برای اینه که ته دلم خالی بشه و گرنه آدمی نیستم که بخوام روو در رووو یا پشت سر کسی بهش فحش بدم تا کسی بشنوه!!!!!! تووو دلم فحششون میدم و از اینکارم راضیم!!!! چون هیچ کس متوجه نمیشه و هیچ کس هم ادعا نمیتونه بکنه که من بهش چیزی گفتم!!!!!  

ته دلم به خدا واگذار میکنم اما این حقو که بخوام ته دلم فحش بدم رو به خودم میدم اما زبونی رو نه!!!!!!! چون اونجوری منم میشم یکی مثله خودشون!!!!!!! 

صبر؟؟!!؟ مثله اینکه شما اصلا نوشته های منو نخوندین!!!!......... من تنها کاری که تووو این یک سال کردم صبر هستش........ 

اگه قرار بود صبر نمیکردم الان خیلی وقت میشد که دیگه تووو این زندگی کاری نداشتم!!!!!! 

گفتین بی دلیل هیچ کس با هیچ کس دشمن نمیشه..... حرف شما درست..... اما مادرشوهر من کلا آنرمال هستش........ اگه خودتون از نزدیک باهاش آشنا بودین حرف منو تایید میکردین...... 

اون حتی به بچه خودش هم رحم نمیکنه!...... 

فقط و فقط فکر میکنه من اومدمو پسرش رو از دستش گرفتم!!!!!!...... در صورتی که خدا شاهده اینجور نیست......... 

هیچ کس نمیتونه جای کس دیگه ای باشه........ 

بالطبع شما هم هیچ وقت نمیتونین خودتون رو جای من بزارین...... 

من فکر میکنم هرکسی یه طوری امتحان پس میده...... فکر میکنم منم باید با این اخلاقای مادرشوهرم امتحان بشم........ و صبرم محک بخوره.......... 

نمیتونم چیز بیشتری به شما بگم...... چون واقعا آدم تا از نزدیک زندگیه کسیو نبینه باورش نمیشه........... باورش نمیشه که آدمای مریضی هستن که بی دلیل با دیگران مشکل دارن 

امیدوارم هیچوقت از این آدما به پست شما نخوره 

همین!

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحون جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:17

سلام عزیزم!!!
چقدر خوشحال شدم که هنوز مینویسی!!!!
یکمم از اوضاع فعلیت ناراحت شدم از ته دلم برات صبری زیاد آرزومندم!!!!
دوستت دارم خیلی!
میبوسمت!

امیر دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 http://www.a0m0i0r.blogfa.com

سلام شیرین ترین دختر دنیا
بهم سر بزن
خاطراتت هم خیلی طولانی و گیج کنندهه اس
اگه خواستی لینکم کن
منتظرتمااااااااااا

صدای سکوت جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:30

سلام من حوصله نداشتم یادداشتتو بخونم اما فک کنم تو هم مثلمن توعشقت باختی . الان یک ماهه که منو تنها گذاشت سمیرا .خوشبختم .سعید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد