یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

شروع متاهلی!

به نام خدا 

بالاخره بعد از مدت ها تونستم بیام و بنویسم..... راستش هر روز نتم ولی نمیتونستم بیام بنویسم..... وقت کم میوردم!!! منم که ماشاالله همیشه باید یه ساعتی رو صرف نوشتن کنم!!! 

 

در مورد نوشته های قبلیم باید بگم همه رو دارمشون اما از وبم حذف کردم بنا به دلایل امنیتی!!! 

 

اما از این به بعدش رو هستم! و تک تک لحظه هام رو میخوام ثبتش کنم 

میخوام یادم بمونه که بهای یه زندگی چقدر سنگینه! 

میخوام یادم بمونه که چقد با این زندگی جنگیدیم!! 

میخوام یادم بمونه که توو تک تک این لحظه ها چقد همسر مهربونم هوام رو داشت 

میخوام یادم بمونه و خدا رو به خاطر تک تک لحظه هام شکر کنم 

 

راستش ما 24 تیر عروسی کردیم....... 

اومدیم دنبال پیک خوشبختیمون 

اومدیم و یه زندگی عاشقانه رو با هم شروع کردیم 

خدایا شکرت 

یه چن روز بعدشم رفتیم مشهد........ آخ که چقد دلم هوای امام رضا رو کرده بود 

بعدشم رفتیم شمال! 

بعدشم که ماه رمضون بودش 

الان من شدم یه خانوم خونه!!!! یعنی باید تیتر زدا!!!! سمیرا خانوم خونه میشود!!!! 

دیگه اینکه همینا فعلا 

از آپ بعدی روزمره هام رو مینویسم و شاید طبق معمول هفتگیش کنم!!!!! 

باید دید چی میشه! 

اوممممممممم احتمالا هم رمز دار بنویسم!!!! چون داداشم اینجا رو میخونه!!!! 

دیگه اینکه به وب همه سر زدمو بازم میزنم!  

مرسی از تمام دوستای خوبم که فراموشم نکردن 

دوستتون دارممممم 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حسین جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:56 http://www.avesta.blogsky.com

سلام

یه سلام به بی معرفت ترین دوست دنیا

علی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:18

سلام.یک سمیراداشتم ازدستش دادم،وقتی عروسی کرد،دنیای احساساتم وباخودش برد.نوشته ات وخوندم،حرف دل میزنی،باحندتاقطره اشک تورا سپاس.

محمد شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 http://www.dardodele-asheghane.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود اگه دوست داشتی به وبلاگ من سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد