یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

الکی نوشت!!!!!

سلام

من یه مدتی نیستم..... یعنی حدود یه ماه

یه ماهی هم بود که نبودم.....

میام.... بعد تولدم.... یا شایدم روز تولدم

نتم قطعه...... الان کافی نتم

کامنت ها رو نرسیدم جواب بدم... معذرت...... از همه ی دوستای گلم ممنون که به یادم بودین

بعد ۱۲ میامو تک تک کامنت  ها رو جواب میدم

دوستتون دارم قد یه دنیا

نظرات 19 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:04 http://baleshovgh.blogsky.com

سلام و درود
مطلبی راجع به انرژی جنسی و سکس نوشتم اگر شما هم نظر و اطلاعاتی دارید بگید ممنون میشم.

سمیرا چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:20

سلام خوبی من اسمم سمیراست فقط چن روز از شما کوچیکترم وقتی وبلاگتو دیدم خیلی خوشم اومد میدونی منم مثل شما با این که دوروبرم خیلی شلوغه ولی همیشه تنهام ولی با خوندن مطالب شما کمی دلگرم شدم که تنها این من نیستم که دلم خیلی پره همه یه جورایی درگیرن

آرزویم این است نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی


پیشاپیش هم تولدت مبارک بوس بوس بوس بوس

سلام سمیرای نازم
مرسی برای تبریکت
بهت میل میزنم
منتظر میلم باش
شب خوش

سوگولی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 http://shokoli-sogoli.blogfa.com/

بیا دیگه وبتو می ترکونیما :دیییییییییییییی

مینا(خندان) شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 http://khandan.persianblog.ir/

تولد تولد تولدت مبارک
گلم قشنگم همیشه به یادتم
مواظب خودت باش
من اس ام اس دادما واسه تولدت نمیدونم رسید یا نه؟

خوچلم تولدم 12 بهمن بود نه 18 دی!
ولی بازم ازت یه دنیا ممنونمممممممممممممممم

یه عاشق چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:51

سلام سمیرا خانوم
وبتونو خوندم لذت بردم
یه سوال دارم اگر ممکنه خواهش میکنم جواب بدین اهل کدام شهرین؟
وبتونو که میخوندم یه لحظه یه کلمه اشنا دیدم که شخصیت شما رو به گمشده من نزدیک کرد البته گمشده که نه بهتره بگم پیدای ژنهان من
ممنون میشم ازاتون

سلام دوست خوبم
اگه شد براتون میل میزنم
منتظر باشین

قطره بارون شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:20 http://the-wet-dream.blogfa.com

سلام عسیسم
من وبلاگتو از گوگل یابیدم
منتظرم که تا روز تولدت برگردی
کیسسسسسسسسسسسسسسسس
فهلا

سلام عزیزم
خوشحالم به جمع دوستام یه گل دیگه اضافه شد
میام با دست پر
وبتونو خوندم براتون کامنت میزارم البته سر فرصت

حمید یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:32

سلام واقعا خاطرات زیبای داشتید به هرحال انسان در یک دوره از زندگیش مخصوصا جوانی کارهای انجام میدهد و شما این کار زیبا را انجام داده اید من سال هفتادی هستم و از شما دو سال یازده ماه کوچکتر هستم اگر دوست داشتید من را به عنوان برادر کوچک خود قبول کنید و اگر مایل بودید رمزتون را برایم ایمیل کنید و اگر دوست داشتید شمارتون را هم بفرستید میخواهم از شما راهنمایی بگریم بازم میگم اگر دوست داشتید از چیزی هم نگران نباشید خیلی ممنون که نظرم را خوندید امیدوارم در تمام مراحل زندگی خداوند راهنمای زندگیتون باشه و به بهترین چیزها دست پیدا کنید یادتون نرود خدانگهدار

سلام دوست خوبم
ممنون از اینکه به وبم اومدین
باشه براتون میل میکنم
منتظر باشین
بازم بخاطر حرفای قشنگتون ممنون

حمید یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:56

واقعا خاطرات زیبای داشتید انسان مخصوصا جوانها در دوره ی از زندگی کارهای رو انجام میدهند و شما این کار زیبا رو انجام داده اید من سال هفتادی هستم و از شما دو سال و یازده ماه کوچکتر هستم اگر دوست داشتید من را به عنوان برادر کوچکتر خود قبول کنید ممنون میشوم لطفا اکر مایل بودید رمزتون را برایم ایمیل کنید و اگر دوست داشتید شمارتون را هم بفرستید میخواستم از شما راهنمای بگیرم از چیزی هم نگران نباشید بازم میگم اگر دوست داشتید امیدوارم همیشه خداوند راهنمای زندگیتون باشه و به بهترین چیزها دست پیدا کنید یادتون نرود خدانگهدار

[ بدون نام ] دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:26

سلام سمیرا خانوم ببخشید پست الکترونیکی من عوض شده محبت کنید رمز را به ادرس جدیدم بفرستید سمیرا خانوم اگر دوست داشتید میخواستم به عنوان یک برادر کوچکتر از شما راهنمای بخواهم حالا هر طور که دوست دارید امیدوارم همیشه خداوند راهنمای زندگیتون باشه و به بهترین چیزها دست پیدا کنید

خانوم گل چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:44 http://www.man-o-mohammad.blogfa.com

سلام سمیرا جونم

خوبی خانومی؟

باورممممممممممممم نمیشه

یعنی کیارش این هم مدت بازیت داده؟
کاش بیایی بیشتر برام توضیح بدی ببینم چی شده
اصلا به چه جراتی بهت بی احترامی کرده و فح داده و تهدیدت کرده

سلام مریم جونم
چه عجب شما اومدی!!!!
خوچلم میام توضیح میدم.... فقط فرصت نوشتن باید پیدا کنم

حمید شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:13

زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت وکوتاهی عمرشان را برای غم هایت ارزومنم تولدت مبارک:-)

وای مرسی بابت تبریکتون
یه دنیا تشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مینا(خندان) پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 http://khandan.persianblog.ir/

کجایی عزیزم؟دلم برات تنگیده هاااااااااااااااااااااااااااااا
مواظب خودت باش گلم البته ما که باهم اس ام اس بازی میکنیم

قربونت برم من
خوشگلم میام... خیلی زوددددددددددددددددددد

دخترک یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 http://samii.blogsky.com/

امتحانات تمام نشد گلم ؟!
منتظرم بنویسی زودتربیا

امتحانای من بدبختانه یا خوشبختانه 17 تموم میشهههههههههههههه
میام خیلی زود

علی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:36

سلام
سمیرا جان
خوبی
امیدوارم که امتحاناتو خوب بدی وخوشحالو سر حال برگری
منتظر مطالب جدیدت هستم

الی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:44 http://elitanha67.blogfa.com

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
سمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا
عزیزک من
اومدم
خوندم
رنجیدم
شکستم
وای بر دل های ما!!!
هیچی نمی گم فعلا
صبر کن تموم مطالبت رو بخونم نزدیک به یه هفته بهم وقت بده
امشب چون خیلی خسته برگشتم خونه فقط Home وبلاگتو خوندم
بذار بیشتر بخونم
بیشتر بدونم
و در حقیقت بیشتر غصه تو رو بخورم...
صبر کن و به من وقت بده
تو از اولین پست من همراهم بودی
کارت خیلی راحت تر از منه...
دوست من
سمیرای صبور و تنهای من
منتظرم باش...

مینا (جیگیلی) سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:38 http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام سمیرا جونم.

دلم واست ی ذره شده بود عزیزم.

رمزت رو عوض کردی؟

آجی جونم مرسی که تولد ماهانی رو یادت بود.

بوس بوس.

غریبه آشنا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:06 http://raden.blogsky.com

سلام سمیرا خانم
تولدتونه؟
مبارک باشه چند ده سال به این سالا(صد ز یاده بی عزت میشین)
عرضم به حضور اینکه اگه لطف کنین ممنون میشم رمز پست ۱۶۷ رو واسم بفرستین
اگه سری هم به وبم بزنین منت گذاشتین
اگه هم خواستین لینکم کنین با اسم غریبه بازم لطفتونو می رسونه
بازم تولدتون مبارک

سلام
ممنون بابت تبریکتون
باشه رمز رو براتون سند میکنم
وبتون اومدم... اما فرصت نکردم کامنت بزارم
بازم ممنونم

امیر حسین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:45 http://www.avesta.blogsky.com

سلام به سمیرام خانم

خیلی خیلی خوشحالم کردی بهم سر زدی جدی میگم

خواهش میکنم یه لینک که ارزشی نداره ولی زود به زود به ما سر بزن

معذرت خواهی واسه چی شما لطف دارید به ما سر می زنید من باید معذرت خواهی کنم که همش اسباب زحمت شما هستم.

ممنون. الی خانم دختر واقعا خوبی هست ایشالا خدا کمکش کنه همچنین خدا به شما هم کمک کنه

ه نظر من آدم توی این دنیا برای راحت زندگی کردن و خوب زندگی کردن نیومده فقط واسه غم و غصه و از اینجور حرفا اومده باهام موافقی؟

ولی همیشه یاد خدا باش؟ اینا جدی میگم

ممنون میشم بازم بهم سر بزنی

یا حق

سلام دوست خوبم
ممنون که اومدی
نمیدونم رمزم رو داری یا نه
اما سعی میکنم برات سندش کنم
باشه تند تند سر میزنم
چشم.... اگه یاد خدا نباشه که من الان ایجوری خوش خیال نبودم!!!!
بازم ممنون

خانوم گل پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 http://www.man-o-mohammad.blogfa.com

سلام سمیرای مهربونه من
خوبی خانومی؟
دلم برات یه ذره شده

راستی من رمز ندارم

سلام عزیزم
خوبی؟
خوشگلم من که رمز رو برات اس ام اس کردم؟؟؟
نرسید بهت؟؟؟
برات کامنت میزارم
فقط جون من بگو چی شده؟؟؟؟ یه عالمه بهت مسیج دادم اما جواب ندادی
نگرانتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد