یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

یادداشت های یک سمیرا

تو می شی تنهای تنها،تنهایی می شه تو،تو با اون یکی می شی،دنیا می شه تو

۳۷

بی تو عشق معنا نداره             تویی تنها تک ستاره

باز تو آسمون قلبم                   او مدی با یک اشاره

قلبمو گرفتی رفتی                از عشقم چیزی نگفتی

می سوزه دلت یه روزی           وقتی اسممو شنفتی

باشه غصه ها مال من          باشه شادی ها مال تو

من فقط با یک اشاره             تو را میخوام ای ستاره

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیر جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سلام خواهر خوبم
واسه این گفتم خواهر
چون خواهر منم اسمش سمیراس
و بیشتر از هر کس و هر چیزی واسم عزیزه
ممنون از حضور گرمت و همدردی سبزت
امیدوارم حضور دوباره تو توی دفترم حس کنم
موفق باشی و عاشق
یا حق
....................................................
ز سوز آتش عشقت این ترانه میسوزد
دلم ز روز ازل بی بهانه میسوزد
بدان فدای نگاهت ٬عزیز دل ٬لیلا
دلی که می شکند عاشقانه میسوزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد